Sunday, May 10, 2009

aku tak percaya cinta...

hey..hey..hey..
aku tak percaya cinta x2
aku tak percaya C.I.N.T.A
aku tak percaya cinta x2
aku x percaya C.I.N.T.A

nama ku tak perlu di sebutkan,
dari suara pasti kau kenalku,
rupaku tak payah dibayangkan,
memang kau x rugi bertemuku.

ku selalu lihat dari jauh,
ku tahu kau pun rasa sesuatu,
bila kau perludiriku tiada,
bila menjadi misteri hidupmu.

(corus)
aku tak pernah fikirkan cinta,
sekadar mengusik kamu,
biarlah cinta yang datang padaku.

aku tak percaya,
aku kau ingin bercinta,
janganlah cepat bercinta,
cinta berkawan barulah ceritanya sempurna.

hey..hey..hey.. x5

memang benar keu jadi rebutan,
ramai gadis terpikat denganmu,
tapi aku beza dari semua,
bukan aku menjual mahal.

kerana aku cukup semua,
hanya tiada hmmm teman lelaki,
sekadar cuci mata,
melihat lelaki seperti kamu.

(corus)

hey..hey..hey..
aku tak percaya cinta x2
aku tak percaya C.I.N.T.A
aku tak percaya cinta x2
aku tak percaya C.I.N.T.A

baru semalam aku bermimpi,
bertemu kamu,
peliknya rasa,
selepas aku tersedar.

(corus)
aku tak percaya cinta x2 }
aku tak percaya C.I.N.T.A }
aku tak percaya cinta } X3
aku tak percaya C.I.N.T.A }

No comments:

Post a Comment